5. клас, КМИТ
Видео уроци
- 5 КМИТ, Тема 1. Компютърна система и информационни технологии | Computer system IT, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 2. Диалог на потребителите с компютърните приложения | Dialog computer applications, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 3. Носители на информация и устройства за достъп до носители на информация | Information carriers and devices, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 4. Файловата структура на организация на данните | File Explorer structure, видео урок,
- 5 КМИТ, тема 5. Носители на информация и файлова структура - упражнение
- 5 КМИТ, Тема 6. Използване на интернет в ежедневието. Правила за безопасна работа в интернет | Internet, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 7. Електронна поща. Правила за работа и създаване на електронна поща | Email, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 8. Интернет и електронна поща.
- 5 КМИТ, Тема 9. Изпращане и получаване на електронно писмо. Прикачени файлове. Упражнение, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 10. Търсене на информация по зададена тема | с практика, видео урок
- Упражнение - проверка, тест-игри в LearningApps.org
- Тест 1 - google - раздели КСИТ и Интернет
- 5 КМИТ, Тема 11. Работа с аудио и видеоинформация | с практика, видео урок
- 5 КМИТ, Тема 12. Работа със звукова и видеоинформация - упражнение
- 5 КМИТ, Тема 13. Зареждане, обработване и запазване на графично изображение - презентация и видео помощ
- 5 КМИТ, Тема 14. Цветови палитри. Избор на цвят и оцветяване на контурно графично изображение - оцвети мандала, видео помощ
- 5 КМИТ, Тема 15. Инструменти за изчертаване и рисуване със свободна ръка
- 5 КМИТ, Тема 16. Инструменти за изчертаване и рисуване със свободна ръка - упражнения
- 5 КМИТ, Тема 17. Вмъкване на текст в графично изображение
Дял: Компютърно моделиране
1. Тема 5.1. Създаване на графични изображения със Скрач / Graphic editor in Scratch 1
2. Тема 5.1. Създаване на графични изображения със Скрач - упражнения/ Drawing figures in Scratch 2
3. Тема 5.2. СЪЗДАВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОБСТВЕНИ БЛОКОВЕ ИЛИ ПОДПРОГРАМИ, част 1
4. Тема 5.2. Създаване и използване на собствени блокове или подпрограми, упражнения / Create My Block in Scratch, част 2
5. 5 КМИТ, тема 5.2. Създаване и използване на собствени блокове или подпрограми, упражнения, работа с категории Оператори и Променливи/ Create My Block in Scratch 3
6. Тема 5.3 Създаване на образователен проект със Скрач, 1 част, сценарий и декомпозиране
7. Тема 5.3 Създаване на проект със Скрач, 1 част, сценарий и декомпозиране | Creating a project with Scratch, script and decomposition
- 5 КМИТ, Тема 33. Основни понятия и правила при компютърна обработка на текстове. Зареждане, редактиране и съхраняване на текстов документ
5 КМИТ, Задание "Васил Левски - Апостолът на Свободата"
5 КМИТ, Въвеждане и редактиране на текст на български и на чужд език, Задание: Да пишем на макаронски, изд. Просвета 1945
5 КМИТ, Презентация на PowerPoint - Мартениците
- 5. клас, КМИТ, ИЗХОДНО РАВНИЩЕ (2024)
6. клас - КМИТ, по изд. Просвета 1945- Тема 2. Операционна система
- 6 КМИТ, Операционна система и носители на информация (упражнение) - тест
- Тема 2. Операционна система
- 6 КМИТ, Операционна система и носители на информация (упражнение) - тест
- Тема 8. Търсене и замяна на текст. Търсене и получаване на помощна информация.
- Тема 13. Функции: сумиране, средноаритметично, максимум и минимум
- Тема 8. Търсене и замяна на текст. Търсене и получаване на помощна информация.
- Тема 13. Функции: сумиране, средноаритметично, максимум и минимум
7. клас, КМИТ, по изд. Изкуства- Компоненти на компютърната система и техните технически параметри. Упражнения.
- Excel. Операции с редове и колони. Форматиране на текст. Klett-izzi
- Excel. Основни операции с клетки и области в електронни таблици. Klett-izzi
- 7 КМИТ, Обработка на текстови, таблични и графични данни. Обобщение
- Компоненти на компютърната система и техните технически параметри. Упражнения.
- Excel. Операции с редове и колони. Форматиране на текст. Klett-izzi
- Excel. Основни операции с клетки и области в електронни таблици. Klett-izzi
- 7 КМИТ, Обработка на текстови, таблични и графични данни. Обобщение