Продължаваме с последната стъпка, в която ще допълним снежната картина, започната от предните два урока на блендер - снежен човек и дървета около него.
1. Избираме нов слой, различен от слоевете, в които са съответно снежко и дървета. В случая трети слой. Не виждаме нищо. Добавяме равнина (Add > Mesh > Plane). и с клавиша S, я правим по-голяма. Имаме следното нещо.
Избираме сега едновременно и трите слоя, за да видим как е разположена равнината ни спрямо дърветата и снежния човек. Променяме изгледите, отгоре, отстрани. В случая имаме следните елементи, погледнато отгоре и отпред. Убедете се, че сте в Object mode.
Поглеждайки отпред, виждаме, че равнината ни е по средата на обектите. Ще я смъкнем да падне под основата на дърветата и снежко. Равнината е избрана, натискаме клавиш G и изтегляме малко надолу.
2. Отиваме на shading manu F5 и избираме стрелката стояща от ляво на Add new. Избираме вече създаден материал от първи урок, SNOW. Равнината има материала, от който направихме снежния човек.